主潤翔的無舖墊短文存放區,算不上文章,只因主要只有對白及部份反應或場口,可算是腦洞存放區。由不負責任的翔右愛好者主理,不喜勿噴!謝謝!

誰動了我的金針?(主JS, 副相二)(粵語版)

【靈感來源】: 某天在WB上有人說打金針一詞打成了金針菇

************

大野剛拍完無門桑:喂!你哋邊個搞過我嗰袋嚟?

櫻井:我冇呀,我睇緊報紙。

相葉:我食緊嘢。

二宮:遊戲比你個袋好玩,所以唔係我

松本:更加唔係我,無啦啦搞你個袋做乜?

大野:我係講上次呀!你哋講,係邊個?

櫻井:上次?我冇呀,我一向唔搞你哋d嘢,尼桑你都知㗎,就算借潤唇膏我都會問過你先

二宮:我先唔得閒搞你d嘢

大野:咪住!Nino係咪你!上次我記得我拍完無門返嚟排舞,相葉松潤兩個未返我就己經走咗,得你同翔君喺度,翔君唔會呃我嘅,咁一定係你!你知你跑火車跑到上太空㗎啦!若果只能夠喺你同翔君裡邊揀,我先唔揀信你!

二宮:你邊隻眼見到我搞先?

大野:咁...咁又無...不過...咁點解釋我個袋入面嘅金針變哂金針菇先得㗎?

櫻井/相葉/二宮/松本:吓?

大野:我今日拍戲,有一幕係我要喺個袋入面拎D金針出嚟嘅,上次我趕住走就拎埋個道具袋走,所以入面有部份道具,其中之一就係D金針,點知今日D金針竟然俾人調包,搞到我笑料百出。roll機嗰時好型咁講咗句:「等我攞d金針出嚟封住佢穴道先!」點知跟住就「 E? 點解變哂金針菇㗎?」

櫻井:哈哈!哈哈哈!哈哈哈哈哈!

相葉:嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻,リーダー你可以去做搞笑藝人呢!

松本:リーダー你...拍劇前冇睇一次咩?咁樣成個進度會拖延...

櫻井:哈哈哈哈,小潤你唔好咁話尼桑啦,佢不停釣魚都仲有時間背得晒d台詞已經好叻㗎喇。

相葉:係囉係囉,リーダー有電去拍戲已經好好。

大野:喂!我有好好做好個人工作㗎!平時有你哋喺度,我駛乜出力啫……

二宮:你d金針變晒做金針菇,咁關我咩事?可能道具放錯或者其他,總之我就無搞你個袋!

大野:但係我完全搵唔到合理原因去解譯呢件事,佢無理由好似忍者咁自己變身㗎嘛,所以肯定係人為!雖然我認我無CHECK過袋,但道具組交俾我嗰時嘅check list已剔齊所有嘢,所以金針被換肯定喺呢到發生嘅!

松本:有無咁肯定呀?

大野:肯定!嗰日唔記得放低個袋,喺片場攞個袋過嚟之後只係放喺樂屋,排完舞就再攞返去。途中我無去過第二度,亦無其他人掂過,我拎返片場之後就一直放係道具室無人掂過。唔通你地話有其他人無啦啦走入嚟我哋樂屋喇喎!呢度保安一向好好,邊有可能發生D咁嘅事?有嘅我哋D私隱一早通哂天啦!我哋幾個D嘢成日都隨便放㗎啦,大家要掂到有幾出奇?

櫻井:諗返起我記得你個袋嗰日係跌過落地,而且係Nino幫你執返起,但係……

大野:哦!Nino!翔君証明你有掂過喇!

櫻井:但係Nino偷嚟做乜先得㗎?唔通佢拎去賣咩?

二宮:講咩丫!好心着雷劈,諗住見你個袋跌咗幫你執返,點都估唔到而家會俾屈換咗你D針嘅。大野先生,用下腦都知,就算我偷得到,都無可能變出d金針菇放返落去吧!

相葉:咦!唔係啵,我記得果日我朝早經過超級市場,見到d金針菇好靚,諗住夜晚同Nino打邊爐加餸,所以買咗幾包返來放咗喺排舞室個雪櫃度,走果時諗住攞返走,點知就唔見咗包...

二宮:喂!相葉雅紀你唔好咁過份喎!你嘅意思即係我做喇喎!我個人雖然鍾意錢,但我仲好潔身自愛嘅,點都唔會做埋偷嘢d犯法嘢!

相葉:但我包金針菇真係唔見咗嘛……

櫻井:(小聲)等等……兩位……

二宮:相葉雅紀你覺得我會咁做,信唔信我而家就返去搬走哂你d嘢去變賣丫喇?

相葉:我都無話係你做,只不過咁岩你話點變出嚟,我先醒起……

櫻井:唔好意思呀……兩位……

二宮:你咁同搵証據出嚟指証我有咩分別啫?

相葉:我……我無d咁嘅意思……

櫻井:兩位……

二宮:我估唔到同你一齊咁耐你會咁諗我嘅!

櫻井:(大聲)咪嘈!

相葉/二宮:…………

櫻井(嘆一口氣):等一陣俾我講句嘢都唔得嘅,你兩個一嗌交就無人插到咀嘅……激死我喇……

松本:翔君唔好勞氣,等我幫你講,嗰包金針菇係我叫翔君拎走嘅

大野/相葉/二宮:誒?

松本:因為嗰晚翔君想食壽喜燒,咁岩超巿無哂,我又記得相葉放咗幾包喺雪櫃,我咪叫翔君攞住一包去先囉,反正仲有,我有send msg話相葉知㗎!

相葉:吓!有d咁的事!?點解我收唔到信息㗎?

二宮:你梗係收唔到,你部手機跌咗落水你唔記得咩!哼!

相葉:係啵!!我部手機壞...nino!!!!! 對唔住!!!!我!我我😭😭😭

二宮:你睇你,人哋講哂你知又話人哋無講,自己唔見咗包嘢又話我換咗,你諗吓你咁鍾意食呀,我明知夜晚打邊爐都唔會換咗去搞到你食少咗㗎啦,我邊度係咁無良心先得㗎!不過而家咁睇,無良心嗰個唔係我,係你囉!哼!

相葉:唔係呀唔係呀!我!我唔係有心㗎!我只係諗起就直接講咗出嚟咋。nino! 你唔好嬲我啦😭😭😭我真係唔係有心㗎😭😭嗚...翔醬~幫下我...

櫻井:唉...次次都係咁,係要搞到我出去幫你嘅....

櫻井:Nino呀,你都唔係唔知佢㗎啦,口直心快,成日都講錯嘢,咁佢都係記起個日咁岩唔見咗包嘢先咁講,佢都無將唔見嘢同你換咗嘢拉埋嚟講。又或者咁講,佢都未咁快將兩件事串連得埋一齊,所以佢肯定係無心嘅,你就咪怪佢啦~

松本:你再唔原諒佢,佢有排喊㗎喇

二宮:車...有咩事就只係識搵翔桑同J幫你,你呀,唔好每次都諗到咩就講咩得唔得啫?喺呢度得我哋五個人就冇所謂啫,出到去咁講,我真係會比人拉㗎!你知唔知㗎?

相葉:我知道,我知道錯,咩都係我錯,你一直都岩,你講嘅嘢都岩,我聽哂你講好唔好?

二宮:哎呀,你咪一嚟就咁肉麻先得㗎!

相葉:只要你唔嬲我,你話咩~咪咩囉~~~

松本/櫻井:......

大野:喂!唔好放閃住,我d金針點算呀?

櫻井:係喎,唔係我,唔係Nino,咁係邊個呀?

(咯咯)

松本:有人?

(開門見到:🙇🏻)

🙎🏻‍♂:松本君,你好,我想搵大野君....

松本:佢喺入面,你入嚟啦

🙎🏻‍♂:大野君...

大野:竹木一桑?你搵我有事?

🙎🏻‍♂:係呀... (鞠躬) 大野君,請接受我嘅道歉!🙇🏻

大野:(驚)竹木一桑你先起身,發生咗咩事?

🙎🏻‍♂:其實今日連累大野君你出醜嘅係我

櫻井/相葉/二宮/松本:你?

二宮:包金針係你換嘅?

🙎🏻‍♂:二宮桑,正確D嚟講,係從來都無金針嘅出現~

全員:吓?

🙎🏻‍♂:係我打道具紙嘅時候分咗神,要買金針我打咗金針菇,搞到負責採購嘅同事買錯嘢,佢哋又無留意,以為CheckList嘅金針就係指金針菇,最後搞出今日咁嘅誤會...

大野:呀...呀...原來係咁呀...咁都無法啦,下次小心D係啦

🙎🏻‍♂:你唔怪我?

大野:你都唔係有心嘅,我怪你做乜?不過下次小心D呀!

二宮:係呀,小心D呀唔好再打錯,下次將八掛打咗八爪魚就大件事喇~

🙎🏻‍♂:唔會...下次肯定唔會...我會小心㗎喇~咁... 我先告辭喇...

(關門)

大野:太好啦,終於知道係邊個搞出來啦,咁我就去...

二宮:咪住!大叔,你係唔係有D嘢要同我講?

大野:講?要講咩呀?

二宮:你頭先一口咬定係我偷咗你D金針,而家知道唔係我偷,你係唔係要向我道歉同補償?

櫻井/相葉/松本:補償.................!?!?

大野:對唔住nino, 係我誤會咗你,我同你道歉

二宮:喂喂喂,你聽唔到呀?道歉同……補……償……呀!

大野:(loading………)

二宮:喂!大叔!你反射弧返來未呀!!!

櫻井:嗯...應該仲有大約十分鐘。

相葉:哈哈,翔醬,我覺得起碼要半個鐘喎!

松本:唔係唔係,仲有大半日。

二宮:喂!大叔!!!!!

大野(電話響):呀!我出去接個電話先……

二宮:喂!

(開門走出去,關門)

(十分鐘後)

櫻井:尼桑傾電話傾咁耐,唔會有咩急事掛?

松本:會唔會係劇組呀?

相葉(食🍟)

櫻井:駛唔駛開門睇下佢呀?

松本:都好……

(開門)

大野:💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤

櫻井:尼桑?!

松本:リーダー?!

相葉:咩事?

二宮:大叔!

大野:💤💤💤💤💤

二宮:你呢個大叔冇得救㗎啦!!!!!!!

END

评论(3)
热度(1)

© 潤翔家山風閒話 | Powered by LOFTER