主潤翔的無舖墊短文存放區,算不上文章,只因主要只有對白及部份反應或場口,可算是腦洞存放區。由不負責任的翔右愛好者主理,不喜勿噴!謝謝!

2017大阪嵐學後記(粵語版)(主JS, 副相二)

松本:翔君,你今晚想食咩?
櫻井:我今晚唔返來食啦,風磨約咗我。
松本:吓?等我仲諗住去買嘢煮餐好嘅你食添~做乜又見佢呀?啱啱先見完咋喎!我諗住你最快都Music Day先會再見到佢,做咩呀?J+慶應校友會聚會呀?
櫻井:佢啱啱先話想約我今晚食飯,佢話有啲嘢想問我意見,但嵐學期間又搵唔到時間問。校友會嗰度我推咗啦,Music Day啲資料我都未整理好。
松本:咩話?你哋兩個真係搞咗個J+慶應校友會?會員除咗你哋仲有人呢咩?你哋搞咩小圈子做咩唔話我知?佢有咩意見要咁急問呀?啱啱先做完場SHOW邊個都應該攰啦,更何況你仲拍緊電視劇㗎,而且你啱啱先話Music Day嘅資料都未整理哂,佢點做迷弟㗎?迷弟唔係應該體諒偶像辛苦而盡量唔打擾佢嘅咩?佢咁做係迷弟失格!
櫻井:我冇話我哋二個搞咗個校友會,係我以前d朋友搞嘅,都唔關佢事。佢話驚自己做助手做得唔好想問吓我意見,小潤你唔好咁嬲先,我保證好快返,而且都係喺呢邊,唔會去好遠。
松本:咁……咁我同你一齊去啦,反正我都要食飯。既然喺附近,我又要去接你嘅話,倒不如直接同你一齊去。
櫻井:可以係可以,不過你唔怕悶?
二宮:喔,我唔應該咁早過來。 
相葉:點解呀?Nino~
二宮:又要幫電器做免費代言……
大野:咩代言……?
二宮:💡(電燈膽)
櫻井:Nino…你同相葉平時都放唔少閃啦,而且我只係同小潤佢傾緊一陣去食飯啲事之嘛…
相葉:食飯?翔醬諗住去邊度食?我又去!
大野:我都去!
櫻井:er……咁好似唔係幾好喎……
相葉:有咩唔好啫,我哋成日都幾個一齊去食嘢㗎啦~哦!翔醬你嫌我哋阻住你哋撐枱腳係咪?
櫻井:唔係,只不過今次風磨都喺度,好似唔太適合……
二宮:哦😏唔怪得啦!J,你真係小心眼。
相葉:唉?咩呀?咩小心眼呀?Nino你快D話我知啦!
大野:風磨點解會去呀?
櫻井:係風磨約我先嘅……點知……小潤又話要跟住去喎……
松本:我……!
二宮:做咩呀J~你唔放心翔桑一個人去呀?你怕佢被迷弟釣咗去?😏
大野/相葉:釣咗去?
大野:風磨識釣魚咩?
相葉:翔醬,你唔係約佢去食飯咩?點解變咗去釣魚?
二宮:我突然…好想去靜靜……
松本:Nino你講埋d咁隱晦嘅比喻就預咗有機會有咁嘅反應㗎啦!唉……我唔係怕咩,只係諗住既然風磨都係想問前輩嘢,咁我陪翔君去咪多個前輩幫佢,答佢囉,我都係想幫翔君分擔下咋。佢近排忙到鬼咁攰,仲要俾相葉既企劃喺三場嵐學度係咁體力勞動,我怕捱壞佢咋。你哋都知佢㗎啦,有咩事都死頂嘅,邊會話俾人知佢辛苦先得㗎,咁我擔心佢都好正常嘅,自擔自已擔心嘛!
二宮/相葉/大野:係……世界第一紅擔……………………………………
櫻井:你哋…到底有冇當我存在㗎…我幾時有死頂啫?我有好好分配工作㗎!只係有時太專心唔識停之嘛…而且…而且我只係去食個飯,每個人都要食飯㗎啦!點解講到好似我要去做d咩辛苦工作咁喎….
二宮:係!每個人都要食飯,每個人都要便便……
櫻井:Nino…😞
大野:好啦好啦翔君,松潤佢講得係有d誇張,因為有前科,所以有時放慢一下係要㗎。
櫻井:尼桑……
大野:乖乖,尼桑抱抱,乖。
松本:喂!
大野:嗯?松潤咩事?
松本:你過黎~
大野:咩事?
松本:無,想你企喺我隔離啫……
二宮:大叔…你到底識唔識讀空氣㗎?唉….
大野:咩呀?空氣睇到㗎咩?(轉向相葉
相葉:我唔知呀,可能要加d顏色?
二宮:阿!!!!!我想死呀!!!
相葉:Nino你唔好掉低我呀!
二宮:你走開!唔好痴埋嚟!
櫻井:小潤,我諗我哋要搵人代言太陽眼鏡喇!
松本:唔駛丫,我大把……
二宮:你哋倆個唔好喺度講風涼話!快d幫我拎走呢隻大笨兔!
相葉:Nino😭😭😭😭你唔好掉低我呀!!!嗚嗚嗚….我唔可以冇咗你㗎!!!!
松本:嘩!大佬……Nino你頭先識話我哋,你哋仲閃過核爆呀!
櫻井:噗!核爆😂😂😂😂😂😂😂😂
大野:感情真好呢。
二宮:咩核爆呀!根本係笨蛋佢死痴住我咋!翔桑你唔好笑住,快d來幫我啦!仲有呀大叔,無啦啦講咩感情真好呀!
相葉:鳴鳴鳴…Nino…
松本:哎呀,等我嚟喇,相葉你就放開Nino先啦,佢邊可能走咗去先得㗎,佢部遊戲機一日仲喺你屋企,佢個人都會喺你屋企㗎啦,你驚咩啫?
相葉:真嘅?咁…好啦。
二宮:痛死我啦笨蛋!下次再係咁你就返去千葉住!講返正題,翔桑你唔係要去食飯㗎咩?咁休閒喺度真係冇問題?
櫻井:差唔多時間㗎喇,等風磨陣間過黎搵我㗎咋。
松本:又一迷弟失格,點可能要偶像等㗎!
櫻井:你咪成日搵你自己同人比啦好唔好?
松本:咁呢d係身為紅擔嘅自覺嚟㗎嘛!
櫻井:咁你係唔係想我好似對一般紅擔咁對你丫?
松本:唔得!我係世界第一紅擔!我同一般嘅邊有得比!
櫻井:咁你都識講你同佢哋冇得比啦,咁點解你又要同風磨比?
松本:因為…因為佢要翔君你等佢就唔得!
櫻井:難道你就無要我等過?
松本:咁係因為…係因為我國交通嘅錯!!
櫻井:所以總會有難以控制嘅事呢!咁你又點可以怪風磨呢?
松本:我只係…
二宮:你只係擔心翔桑被搶走,所以先一直阻止佢哋單獨一齊。
相葉:Nino你點解咁肯定?
二宮:盲嘅都睇得出啦!風磨咁崇拜翔桑,照計嵐學將佢分俾翔桑做助手係最好嘅配對,但偏偏J就將勝利分咗俾翔桑,你話有何居心啦? 
松本:我…………我只係將Sexy Zone嗰邊最可靠嘅分配俾我哋最唔可靠嘅做助手之嘛……
相葉:唉?咁即係……
大野:相葉,松潤講個個好似係你
相葉:唉!!!!!我邊係!!!!明明我很可靠!如果唔係Nino都唔會肯同我一齊啦!!!
二宮:笨蛋!你同我收聲!
大野/櫻井/松本:好閃….
二宮:你可靠就唔會喺我生日都搞到我一仆一碌啦!明明你同J都應該最有能力扛我走,但你睇你!人家J托住我跑得幾輕鬆先得㗎😠
相葉:我!我想學リーダー公主抱!但係!但係抱抱吓又覺得咁樣表現唔夠突出,所以先至想換其他姿勢之嘛…
二宮:你仲講!你知唔知生寫出咗來之後我就唔想做人!
大野:嗯,生寫的確係好嘢嚟嘅,食飯嘅翔君都好型!
松本:你心痛你班黃擔好過啦,佢哋財布君今次要入ICU喇!
二宮:講起就激氣,明明嗰d生寫我哋一毫子都收唔到㗎嘛,班傻妹仲係咁課金,有錢不如買多兩張shop養我好過啦!
相葉:唔駛怕,有我養你😘
二宮:你夠喇!再唔停後果自負呀!
相葉:呀……呀……呀……!翔醬😭(走去投靠櫻井)
櫻井:(拍頭)相葉醬乖,你就聽話啦好唔好?Nino你就咪鬼對佢咁惡啦,生寫分到嗰丁點你又點會稀罕,都唔夠你買部switch,至於尼桑……(臉紅)食個飯啫,都無乜特別啫……
大野:唔係!翔君係最靚仔嘅!而且我仲入咗成套生寫,咁樣就可以無時刻咁見到翔君。話說我做緊嵐學果時,我都唔知幾羨慕勝利,我都好想做翔君助手呀😣😣😣
松本:睇嚟我唔止要對迷弟調教調教,迷兄都可以好變態……
櫻井:你講緊bussan?😏
二宮:要唔要我幫你講佢知?😬
松本:我真係四面楚歌呀…….
大野:松潤你點可以咁😣我只係太鍾意翔君之嘛,你又唔比翔君同我去釣魚,而且鍾意睇翔君食飯人都唔只我一個,啲飯都好鍾意,而且啱啱企係我後面嘅風磨都笑得好開心。
松本:佢梗係開心啦,翔君而家仲有幾何會喺公開場合講自己同邊個去食飯㗎?咪得佢囉!其他人都係N年先提一次,佢?次數有如天上繁星呀!
二宮:噗,原來有人對於舊年觀星嗰一幕仲係念念不忘。
松本:我!我先唔會,翔君都已經係我嘅,我洗咩要念念不忘?
櫻井:小潤你…(臉紅)唔好再講啦!!!
二宮:哦哦😏真係咩?咁好,就當你唔係,咁風磨約翔桑出去食飯都係出於仰慕姐,你又做咩咁大反應?
松本:邊個知仰慕會唔會培養出另類感情㗎?我係過來人,我好清楚!
相葉:全世界都知你呢個迷弟將偶像把到手啦!🤷🏻♂
松本:所以我先怕……😤
二宮:有人終於講出口喇😏
相葉:呵呵!原來情不自禁嘅唔止我一個……
二宮:其實你怕咩者,翔桑咁多仰慕者雖然好似好危險咁,但你都要睇下翔桑自己點諗先得㗎!
大野:係啦!我夠日日想粘住翔君啦。
二宮:係,講痴迷,呢位大叔對你家寶貝翔嘅痴迷程度並不輸俾風磨㗎,佢仲要係超級顏飯添!講真,你要驚都應該驚佢先,點會驚個迷弟先㗎。無事發生就因為翔君唔係咁諗之嘛,你諗下佢哋幾常見先得㗎,比起風磨簡直係小巫見大巫!
大野:係呀!我每個月,每星期,有時甚至每日都可以見到翔君,真係諗起都開心😍
松本:咁由而家開始,リーダー你禁止同翔君有身體接觸!禁止接近翔君嘅五十米範圍內!禁止同翔君去釣魚!
相葉:Nino…松潤好可怕呀😭😭
大野:吓!咁Music Station點算呀?しやがれ點算?Vs點算?我只係想見多翔君幾面啫!松潤你唔可以咁對我㗎!
櫻井:咪係……尼桑佢都無惡意嘅,你落d咁嘅禁令,大家點工作落去呀?更何況……我同你一齊唔代表我係你嘅擁有物,你咁樣禁止我身邊嘅人接近我,同管制我嘅交友圈有咩分別?你而家罷明就唔信我,係咪迫我自已主動接近佢哋丫?尼桑唔好喊,我聽日陪你去釣魚呀!哼!松本潤,你管得到我咩?
松本:我…唔係呀!我唔係唔信你呀!翔君!!!!!!我只係,我只係驚…因為你咁多追隨者…我真係好驚有一日你會離開我…
二宮:傻J你睇你家翔桑咁S都肯被你馴服就知佢唔會離開你啦,你要俾d信心佢先得㗎嘛……搞到而家咁有邊個想?你呷醋大家都理解,但不信任就好似有d過咗火喎,你自己話係唔成係……?
松本:我……我只係……唔可以無咗翔君嘛……從少開始翔君就係我心中嘅唯一,我想像唔到無咗佢係身邊嘅日子會點。而且見到翔君同其他人親親蜜蜜咁我又唔喺身邊,我怕佢唔識保護自己,蝕底哂咋😭
二宮:哎…所以先話你笨囉。翔桑係點嘅性格你唔係唔知?佢認定咗就唔會變,所以就算佢身邊咁多追隨者,你都仲係佢嘅最愛,你點解唔比多d信心自己?
相葉:係囉係囉!Nino講得好啱!
二宮:不過翔桑你有時又真係天然咗d,J佢會擔心都係正常嘅,不如咁啦,你哋就一人讓一步啦,相嗌唔好口呀。
櫻井:我幾時想同佢嘈者,係佢自己一直咬住唔放之嘛……
松本:我……都係擔心你啫
二宮:係囉,翔桑要知道你骨子裡嘅天然性格,天然因子一冒出,無人防避得到㗎,唔似呢兩隻,隨時要為佢哋嘅天然做好準備
櫻井:咁我都唔想…我會注意㗎喇…😞
松本:唔好咁唔開心啦,我咁做唔係想你唔開心㗎好唔好,你而家咁樣我好心痛㗎!(抱住)
櫻井:佢哋係到睇住㗎…唔好咁啦…(面紅)
大野/相葉:我又要抱!!!!
二宮:救命!又放閃!
松本:行開!幾時輪到你兩個抱!?
相葉/大野:Nino~松潤又兇我哋喇!
二宮:鬼叫你哋阻住人地咩?抵你哋死㗎!
櫻井:風磨傳信息比我喇,小潤你係唔係跟埋我嚟呀?
松本:係呀!我行得㗎啦。
相葉/大野:翔醬/翔君,我呢?
櫻井:你兩個去同Nino哥哥玩,乖!去!
二宮:喂!你哋就咁掉低兩隻天然俾我呀?
櫻井/松本:你都慣㗎啦~
大野:Nino陪我去食鮮魚大餐。
相葉:唔得!Nino要陪我去食中華料理!
大野:鮮魚餐!
相葉:中華料理!
二宮:搵人救我呀!!!!
(完)

评论(2)
热度(4)

© 潤翔家山風閒話 | Powered by LOFTER