主潤翔的無舖墊短文存放區,算不上文章,只因主要只有對白及部份反應或場口,可算是腦洞存放區。由不負責任的翔右愛好者主理,不喜勿噴!謝謝!

換鎖的房間(粵語版)(主JS副相二)

題目又名:《進不了的房間》
【靈感來源】: 某天6月19日NZ主播被學長調戲
(詳情請看結尾備註)

************

松本:リーダー我發現翔君近排鎖咗房門唔俾我入房呀!話我夜返喎……😭

大野:…哦,咁松潤去配一條後備鎖匙就好喇…zZ

松本:我有……但我發現翔君換咗鎖!明明佢就唔識呢d嘢

大野:😪😪😪😪

松本:リーダー!

大野:嗯!?講到邊?呀,係,翔君換鎖,佢識換有咩出奇?

松本:唔會!我同佢研究過,佢話佢無呢方面嘅天份,就好似煮飯咁我識就得,所以佢懶得去學,有需要就搵我或者相葉,實有人幫佢喎

大野:咁…咁就去問吓相葉😴😴😴

相葉:早晨!!我帶咗親子丼,有無人想食?

松本:相葉先生你跟我過嚟

相葉:松潤想食?太好喇!一陣我一定要話俾Nino聽!你等我一陣,我去搵份大嘅俾你…

松本:咪住!放低你盒親子丼,我唔係同你講呢樣……

相葉:誒!你唔鍾意食?咁一係我下次整牛肉蓋飯,我好叻㗎!再唔係就麻婆豆腐…

松本:親乜鬼子丼,牛乜鬼肉蓋飯,你全部都係麻婆豆腐味嘅!

相葉:嗚…松潤你點可以咁話我😭我家Nino都冇咁講過!!!

松本:要知你家Nino本來就鍾意食麻婆豆腐好唔好!

相葉:😭😭😭😭リーダー!松潤好過份!嗚…

大野:發…發生咩事?相葉你做咩喊成咁?仲要拎住盒飯?

松本:リーダー你唔係眼瞓嘅咩?頭先同你講講吓都瞓着咗,今次唔關你事,快D繼續去瞓!去!

大野:❓❓❓❓

相葉:嗚…松潤好惡!我要搵我家Nino!!!!!

松本:リーダー,去瞓!相葉,放低你盒飯,有正經嘢問你!

大野:😴😴😴😴

相葉:哦…(放係枱面)我放低咗喇,有咩事?

松本:我家翔君係唔係搵過你幫佢換門鎖?

相葉:翔醬?門鎖?啊!!!!!我諗起喇!Nino叫我一陣去接佢陪佢食早餐!!!我我我我我走先!

松本:相葉雅紀!

二宮(剛進樂屋):哎呀!笨蛋你走得咁快做乜?撞死我喇!

相葉:!!!!!我!我內急!!!!去廁所!

二宮:頭先我去個時你先話喺屋企去完先出嚟所以唔使,做乜咁突然呀?做咗虧心事呀?

松本:相!葉!雅!紀!你唔解釋清楚唔好諗住可以行出呢個門口半步!

相葉:嘩!!!!!!Nino!!!!!!!!!!!!!!(跑到二宮身後)

二宮:咪住!發生咗咩事?J你冷靜d先,太激動對身體唔好㗎!相葉,你同我講你做咗d乜搞到J咁嬲?

松本:你問你家隻相葉!(嬲到坐咗喺到)

二宮:笨蛋!你做過d咩?快d講!

相葉:我……

大野:松潤係想問翔君換咗房門鎖呢件事呀~~

相葉:リーダー!你唔係瞓咗嘅咩?

大野:你地嘈成咁,雖然我講過大野智邊到都瞓得著,但嘈到咁都瞓到嗰個大野智就唔係人咯~

相葉:但大野智都唔係普通人嘛,就好似…

松本:唔準扯開話題!(拍枱)答我,你係唔係幫我家翔君換咗個門鎖!

相葉:Nino你快d答松潤啦,係你話若松潤問起要先搵你……因為……(小聲:鎖匙)

二宮:吓!嗱…即係咁…我呢…我突然覺得好肚餓!笨蛋同我去食早餐!(拉住相葉向門口走)

松本:你咪當我聽唔到!係鎖匙嘛!翔君叫你幫佢換鎖就係為咗換我條後備鎖匙。Nino你唔會無keep低佢條新鎖匙㗎,快D交出嚟!

二宮:笨蛋!作死你呀!做乜鬼咁大聲,而家J咩都知到哂喇!

二宮:J,我哋作為專業嘅竹馬換鎖公司,總要為客戶留有保險,所以我哋的確係有條後備鎖匙嘅…………

松本:係咁就交出來!(伸手)

二宮:唔得~呢個係客戶的私人物品,點可以話俾就俾?一定要經過翔君嘅同意先得。

相葉:嗯嗯!Nino講得岩!要問過翔醬先!

松本:佢諗住俾我就唔會換咗鎖之後收埋條後備匙啦!平常由得佢都無問題,但若果激親佢,條後備時係要黎救命用㗎!Nino我知凡事都有個價嘅,你開嚟聽下!

二宮:夠爽快!不愧為J!嗱,即係咁,一條就二千,兩條就……

松本:一條就夠啦,若果我開到,翔君肯定會叫相葉再換。

二宮:咪心急住,我係話第一條就二千,第二絛就四千,然後……

大野:乜貴咗嘅?

二宮:當然!每換一次,我家相葉被發現嘅機會就高d,我哋俾鎖匙你呢件事被揭發嘅機會就越大,價梗係會高d啦

松本:你仲打算幫我家翔君換鎖!!!!係咁換落去,我仲邊有錢去養佢?唔得!我要禁止你哋幫佢換,就算要換,都係我去換!

大野:但係如果翔君肯俾你換又做咩要搵相葉幫?松潤你都係諗過其他方法啦

二宮:J,リーダー講得好岩㗎,你嘅錢我唔係一定要賺,始終你都係我最寵嘅弟弟。但我都要保障相葉,盡量減低佢被發現後有機會被翔君大罵嘅風險,所以你都要明白我嘅苦心。而且,長此落去,治標不治本㗎,翔君要換鎖唔俾你入房總有原因嘅,係咪你經常欲求不滿呀?

松本:我!我幾時有欲求不滿…(越講越細聲加臉紅)而且佢最近咁忙我更加唔敢…我只不過是最近同Toma佢哋出去飲酒飲夜咗小小之嘛…點知翔君佢就鎖門唔俾我入房,我有做錯咩😥?

櫻井:你都知你自己夜呢咩?嘅然你覺得唔使有人陪你瞓,你咪自己一個瞓客房囉,反正有無我喺到都一樣嘅。既然你覺得你無錯,咁我錯囉,我唔應該自以為是覺得你要我陪。呀!唔係,係我唔應該麻煩貴人事忙嘅松本先生應酬我,你平常夜晚「工作」到咁夜我都仲覇佔住你d時間真係唔好意思咯。

松本:翔君!你!你係幾時入咗來㗎!

櫻井:你睇下,你忙到連我入咗嚟你都唔知,証明我喺你心目中係幾咁可有可無…,Nino你可唔可以幫我搵一搵呢邊有咩吉屋?

大野:翔君要搵屋?咁岩我住果邊樓上有,你要唔要一陣跟我返去睇?

二宮:リーダー!翔君你冷靜一下先,J點可能唔重視你呢?只係佢太怕寂寞喇,你近排咁忙佢咪只有搵Toma同栗子佢哋囉,佢係怕你太辛苦咋!

相葉:係囉係囉……

二宮:而且以我哋今時今日嘅知名度要搵間合適嘅屋唔易㗎,不如黎我同相葉間客房住一排先啦,諗清楚先再算好唔好?

大野:我都可以!我有客房!翔君要唔要來我度住?我果邊好清靜,而且放假我哋可以去釣魚喔~~

櫻井:哼,講到自己咩錯都冇咁,你每次飲完都會成塊貼身藥膏咁,點推都推唔開,之後又會亂咁摸,仲要成晚壓住我瞓,我第二朝起身一樣都係周身骨痛!所以我決定搬去尼桑到住,到我睇岩就搬,至於Nino,我都係唔阻住你同相葉醬二人世界,所以我唔去你哋度喇

二宮:翔君,說話就唔係咁講嘅,去リーダー到有咩好?佢一日就係瞓同釣魚,嚟我哋到起碼有我陪你打機,有相葉陪你買衫同講笑話你聽

二宮:(小聲:リーダー你係咪要同我爭生意呀?)

相葉:好呀!翔君過黎的話Nino唔理我個時都有人陪我,翔君你就過嚟啦!

二宮:(小聲:J,翔君嚟我哋嗰邊有你著數㗎,最起碼有人開門俾你,只要你俾開門費或者加錢配條後備鎖匙,好過リーダー瞓著咗唔開門俾你係唔係?)

櫻井:你哋兩個喺到細細聲講d咩?(指住松本和二宮)Nino你唔好以為我唔知你諗緊咩,到我真係搬咗去你度,你肯定又諗住收佢錢放佢入屋之類,我識你咁耐我會唔知?相葉醬,尼桑果度同你哋屋企好近姐,如果你悶就嚟搵我囉。(小聲:我喺到你就冇得同成日同Nino痴埋一齊,仲要應該禁欲添,我搬走最起碼都一至二個月之後既事,所以…你真係想我去?)

相葉:呀!Nino你唔會要我禁欲㗎吓嘛?我唔要翔君嚟到之後影響到我哋兩個呀!我唔要!

二宮:笨蛋你喊乜鬼啫,咪嘈!再嘈你今晚同我即刻同我執包伏返千葉!

相葉:嗚!!!!!!我唔要返千葉!!!!我唔要冇得同Nino親親熱熱!!!!我要抱抱!!!!(走過去向リーダー哭訴)

大野:乖乖,相葉你都係返去千葉住一排先,咁樣可能會好d…

相葉:リーダー~連你都咁對我😭😭我就唔可以同翔醬一樣搬去你到住咩?😭😭😭

大野:呀?你都過埋嚟?咁你咪會纏住翔君囉,陣間翔君掛住陪你玩唔肯去釣魚點算?唔制!Nino你唔好趕佢過嚟呀!我唔要!

相葉:鳴呀!(哭)

二宮:你兩個……………………!

松本:翔君你聽我講,我飲醉咗都會咁做都係証明咗我太愛你啫,無時無刻都掛住你,即使神智不清都想攬住你。我知我成日徹夜未歸係我唔岩,但你除咗工作外仲排滿哂同朋友嘅約會,咪一樣成日留我喺間屋到。我就係唔想自己一個胡思亂想先搵Toma出去飲嘢。既然你肯講心事不如我哋返去慢慢傾啦,無謂打擾到佢哋,你睇搞到佢哋一個二個都喊哂咁有咩謂呢係咪?

櫻井:我成日同朋友出去係邊個搞出來?係邊個話想要自己嘅私人空間?又係邊個話就算係埋一齊都好,你想出去就要俾你出去?點解你可以有私人空間而我就唔可以?

大野:翔君乖…尼桑抱抱。松潤你又係,飲酒就唔好飲咁多嘛,一係咁,翔君就跟我返去住住先,如果佢ok你哋就搵個時間慢慢傾

松本:(怒視)リーダー你就咪再火上加油喇!

大野:我……(閉嘴)

松本:我無話過你唔可以有私人空間,當時提出呢個建議就係因為我哋成日都一齊唔捨得離開對方,但我哋兩個嘅朋友圈本來就好唔同,加上你本身咁忙,見你要花時間見我d朋友搞到咁攰我都好心痛。而且你同你班朋友嘅話題我又插針都插唔入,所以先提議維持返私人空間,咁多年嚟一直都無事,我以為你明㗎喎。但近排你忙到連休息嘅時間都唔剩幾多嘅時候仲要係咁出去聚會,掉返轉你有無考慮我一個獨守空房嘅痛苦😭明明幾經辛苦終於抱得美人歸,但只有日日對住電視機入面嘅你,我有幾無奈你又知唔知?何況每次你返黎無耐就話要瞓,因為第二日開早,我每晚就只見得你唔夠半個鐘,而且乜都唔做得,我先乾脆走去搵Toma佢哋飲嘢……你估我好想咩?😣

二宮:我要出去行吓…我頂唔順!

相葉:Nino!!!!!!!!(跟走)

大野:我…我去搵個哋方瞓

櫻井:……

松本:翔君(抱住)……你就原諒我啦……我咁做無非都係想要自我安慰啫……

櫻井:你放手!(臉紅)搞到佢哋全部人都避席你話幾肉酸呢!

松本:佢哋點諗我唔在乎,只要你唔好再嬲我就好。(蹭頭髮)好啦~翔君~你就原諒我啦~我知道錯啦~~

櫻井:你就識講你會心痛,你演唱會企劃成日上到大清早又點計?你咪又係唔肯返嚟休息?中間有Break都可以忙到飯都無得食,搞到要係台上食蕉。我話極你都唔理我,當時你又有顧過我感受咩?嗰排奧運我自己都忙到七彩,仲要擔心埋你,當時我幾慘你又有心痛過咩?哼!

松本:係係係!係我錯!但係呢樣係工作呀…你教我㗎嘛,工作一定唔可以求其,所以我先…我邊有唔心痛你啫~~我有話送你返屋企休息㗎…但係你唔肯之嘛👉👈,再講,我有休息㗎…

櫻井:我係話你無諗過我會擔心你,會心痛你呀,每次見你咁辛苦又咩都幫你唔到,我嗰種無力感你又有體諒過咩?哼!

松本:原來翔君係咁擔心我嘅…你點會幫唔到我呢?就係因為你喺我身邊,所以我先會咁努力,如果我唔努力,我點保護你!

櫻井:你睇你幾無良心丫!淨係識得投訴我令你心痛,但對自己會令我心痛嘅事又毫無半點自覺。再者,我都係一個立派嘅成年男人,我先唔使你保護我,我識照顧自己,你顧掂自己先啦,成日都病!😣

松本:係係係!我無良心,我唔岩!不過你都唔好咁博,你上次病都病咗成個月,見到你咁攰,我心痛死喇!至於我病都係因為太掛住你咋!只要你每日陪我多d我就唔洗食藥㗎啦!

櫻井:肉麻死!咁你仲嫌唔嫌我唔陪你而早瞓丫?到時我辛苦到病咗,心痛嗰個唔知會係邊個呢?不過可能係我諗多左,可能只有迷妹會心痛呢…………

大野/相葉:仲有我(舉手)

二宮:(舉手)

松本:!!!你哋三個!!!!唔係出咗去咩!!???點解會喺度㗎!!!!???

二宮:其實……呀!係リーダー話肚餓,要返嚟食嘢喎,所以咪走返轉頭囉

大野:我邊有……(被瞪閉嘴)

相葉:唉!リーダー你有話肚餓咩?

二宮:相葉雅紀!你唔出聲冇人話你啞㗎!

相葉:唉!!!!我又講錯咗d咩😱😱😱

櫻井:噗~~哈哈哈!哈哈哈哈哈!

相葉:翔醬😭Nino好惡呀!!!

櫻井:哈哈!唔得,你唔好引我講嘢住,好搞笑,你哋…………哈哈哈!我笑到肚痛!哈哈哈!等一陣…………

松本:你哋幾個根本一直都喺外面係咪!

二宮:都係你兩個,搞到咁快暴露咗添!^^”仲以為可以睇到翔君個怕醜樣㗎嘛,你知幾難得㗎啦!

松本:哼!使乜講,呢d樣係我先有資格見㗎咋!(得戚)

二宮:(小聲)不過我覺得其實佢而家係以笑遮醜囉,我講得岩唔岩?(偷笑)

大野:嗯,翔君笑起來真帥呀(痴漢臉)

二宮:喂!リーダー,你唔好九唔搭八!我問緊嘢呀!

相葉:翔醬翔醬!我整咗親子丼呀,你食唔食呀?

二宮:你兩個!!!!

櫻井:哈哈……都好喎,笑到攰攰哋,食d嘢先開工都好,リーダー你要唔要呀?

大野:唔~講開都有d餓,可以試吓~

二宮:(拉走松本)嗱,老老實實,頭先唔係我哋你都無咁快氹得掂你家翔君啦,我哋無功都有勞掛,而且頭先被你哋閃咗咁耐對眼都有d痛,我諗可能都要睇吓醫生呢,所以………………

松本:咁至多下次你生日我送多件衫俾你,買多盒遊戲俾你。

二宮:咁就算喇?咁相葉個份呢?リーダー個份呢?

松本:佢兩個無!佢哋唔嚟搞亂我已經謝天謝哋,而且佢哋岩岩仲不停咁叫我家翔君陪佢哋,唔俾!點都唔俾!

二宮:呀!咁都唔駛等到下次生日吧……岩岩先過咗咋喎…………

松本:再講連你個份都無呀!

二宮:…………

相葉:翔醬好唔好食?我聽日煮牛肉蓋飯俾你好唔好?

大野:翔君,你幾時同我去釣魚?我最近釣魚技術好咗好多,可以請你食全魚餐

櫻井:相葉先生你有無快咗d呀?我岩岩先幫大家分好份,都未放入口,陣間再答你。嗱!リーダー呢份你嘅,小潤接住,Nino你嗰份喺前面自已攞啦!

大野:謝謝翔君!

松本:(接過)真係要食?

櫻井/大野/相葉:せ-の-いただきます

櫻井/相葉:呀!

松本:果然!

相葉:點解會咁㗎?我明明無放豆腐㗎!

松本:都話咗會有麻婆豆腐味㗎啦!

二宮:所以你見我無攞啦,佢嘅實驗品我先唔試呀!

大野:唔……好味

櫻井/二宮/相葉/松本:誒……?

相葉:好!!!!好感動!!!!我決定啦!既然リーダー咁鍾意食,我聽日就煮麻婆豆腐!

櫻井/松本/二宮:呀!

二宮:翔桑你聽日得唔得閒呀?不如我哋出去食咯

松本:咁岩呀?我知有間餐廳okay㗎,可以一齊去喎~

二宮:好呀~不過免得我一個做電燈膽唔係幾好,我叫埋Toma啦,佢咁怕寂寞肯定即刻答應……

相葉:翔醬!松潤!Nino!你哋做咩呀?我仲諗住做夠五份㗎喎……翔醬!松潤!Nino…!你哋去邊呀?

大野:好味……誒?做乜放哂係到?你哋都唔食咩?咁我食埋佢㗎喇!(抬頭無人)喂!你哋去哂邊呀?做乜掉低咗我一個㗎?搵人應吓我啦!喂………………

END

*************

【靈感來源】: 某天6月19日NZ主播被學長調戲
櫻:松本要踢垃圾桶發洩,或想辦法取學長頭髮下咒
哥:然後夜晚還可以撒嬌要求主播表演同樣表情
櫻:或者抱住瞓
哥:松本每晚都可以擁著櫻井睡
櫻:但松本可是交際能手
哥:這樣會被櫻井趕去客房瞓,因為夜歸的話主播鎖房門🙈
櫻:配定條後備就好🤣
哥:櫻井會趁他不在換鎖

评论
热度(2)

© 潤翔家山風閒話 | Powered by LOFTER