主潤翔的無舖墊短文存放區,算不上文章,只因主要只有對白及部份反應或場口,可算是腦洞存放區。由不負責任的翔右愛好者主理,不喜勿噴!謝謝!

PV中的PP(粵語版)(主JS副相二)

靈感來自此Gif:

櫻井:小潤!你同リーダー喺我哋三個中間迫出去嗰幕,喺twi上爆紅!
松本:吓?唔通係……!
櫻井:係!就係嗰一幕!
二宮:邊一幕呀?
櫻井:我,你同相葉企喺後面リーダー同小潤喺我哋中間迫出去嗰幕。
相葉:嗰幕無乜特別丫,點解咁紅?有咩人咁有興趣?
櫻井:係我同小潤既西皮粉。
二宮:呀!嗰一幕!
相葉:你記得?
二宮:笨蛋!咪就係J摸到翔醬大腿同pp嗰幕囉!
相葉:(笑)我記得喇,睇pv時我記得有人面紅到差d睇唔落去添!(哈哈哈)
櫻井:相葉!
二宮:咩啫!你怪相葉做咩啫!編舞既係大叔,關相葉咩事啫!
松本:係リーダー編,但唔係你同相葉夾住翔君我邊會企唔穩?我覺得你哋三個係有心呀!係唔係?
櫻井:係啦,我都覺得佢哋三個係夾埋嚟跣我哋既……
大野:我係無辜架,我只係叫松潤喺你同Nino中間迫出來,冇叫佢摸你🙈
大野:你睇吓我,我係用個身迫出來,冇上手嫁🙈
松本:😠你夠膽摸櫻井Jr咩?
大野:你都知我唔會,做咩咁嬲?再咁樣我下次就唔俾你企翔君身邊!
松本:咁我唔俾你釣魚喇!採排!!
大野:😭😭😭😭我要搵翔君!!!!
松本:你問過我未?
大野:翔君!!!!(大叫)
櫻井:尼桑,我愛莫能助(被竹馬左右挾持)
二宮:リーダー,你快d去採排!

大野:明明隻舞係我編既,唔係咁編,你哋點可以成雙成對呀😭
相葉:リーダー乖,我哋去食蛋糕(拉走
大野:相葉,你是最好的👍(國語)
二宮:相葉!你係唔係打算今晚瞓廳?
相葉:我……咁要安撫リーダー嘛(細聲:唔通你想松潤唔開心咩,佢已經有d嬲喇)
二宮:你只要拖走翔桑,J就唔會嬲!
相葉:呀!我喺con同翔醬拖手,已被松潤訓話咗好耐……我怕……😣
二宮:邊個叫你拖住唔放手?我俾你返屋企都已經係對你好好!
相葉:咁你知我一high就控制唔到架啦,你又唔俾我親近你怕俾人見,松潤又要做監督,リーダー又唔理我,唔搵翔醬我搵邊個喎😣
二宮:我唔比你親近又點?你喺架車度做左d咩?你唔好同我講你唔記得!
相葉:咁我見到松潤放煙花氹得翔醬咁開心,你又喺隔離……情不自禁嘛🙈
大野:點解氣氛好似突然...(躲到櫻井身後
翔(輕聲):殊,唔好出聲,你睇下小潤個樣,已經有d黑面喇🙈
相葉:Nino,唔好嬲啦,至多我陪你去買遊戲,你想要咩我全部都買俾你!(櫻井和大野默默戴上太陽眼鏡
松本:咳咳,我想問……兩位覺得滿意喇?我哋可以收工喇?
相葉:可以收工啦!喔耶!Nino,我哋…唉!Nino!!!!!!!
二宮:笨蛋!(打頭)J講緊反話你咁都聽唔出!J唔好嬲,我乖乖去練習呀!

松本:嗯!咁我哋再排多次,リーダー,我覺得我同你迫出來嗰到要再夾多幾次,我岩岩覺得我差d就跌落地。
大野:呀!真係要?我編嗰時明明無預你哋迫得咁緊架!唔關我事架,唔好要我再排啦!我諗嗰時已經係個腦入面排左好多次喇!已經好熟架喇,可唔可以放過我呀!😖
松本:唔排可以,咁喺演唱會未完之前你都唔洗諗住可以釣魚,而且更加唔洗諗住約翔君陪你去!
大野:呀!唔制!我要釣魚!我要翔君!我要畫畫!我要捏泥人!呀!咩都唔做得我要死喇,我真係要死喇,你哋唔好理我,我要死喇,我唔編舞,我唔唱歌,我唔跳舞,我唔拍戲,我唔做番組,我咩都唔做喇!無自由我情願死咗佢算喇!!😭😭😭😭😭
櫻井:尼桑!尼桑!小潤,你今日就放過リーダー先,佢真係講得出做得到,到時就慘...
松本:……………………翔君,但我唔練既話,點自然喺你同Nino中間迫出嚟而唔會摸到你,你知道我哋唔可以係鏡頭前俾人見架啦,上次拍pv時唔記得check,搞到趕唔切拍過唯有用嗰個shot,而家❤💜汪實喺到瘋狂尖叫緊,為我哋既飯健康着想,我哋唔可以再咁做架!
櫻井:但係尼桑佢…
大野:嗚,翔君…我唔想做人啦!點解明明已經編得好完美仲要排…為咗呢隻舞我已經一個星期冇晒自己私人時間啦!!!
松本:咁……Nino你就留低陪我同翔君練啦,反正都係練我嗰半邊,リーダー唔練相葉留喺到都無用。

相葉:唉!!!!!點解趕我走呀!!??我唔走!我要陪Nino!
大野:相葉你唔走我唔理你喇,我去釣魚喇!翔你排完話我知,我再叫船長去接你。
松本:魚你可以去釣,但翔君唔俾約,你要搵人陪就帶走相葉啦!
相葉:唔制,我要陪Nino!
大野:唔制,我要約翔君!
松本:再嘈就通通同我排舞!!!!!
二宮/櫻井:你兩個仲唔走?😠
相葉:Nino~~~😭😭😭
大野:翔君~~~😭😭😭
松本:我數三聲,1,2,……
相葉:リーダー!留得青山在,那怕無柴燒?我哋先閃!
大野:不能釣魚同翔君兩者兼得,有得釣魚都好過無,我走喇,翔君你要掛住我呀!
松本:……………… okay,唔好理佢哋喇,Nino,翔君我哋繼續練,準備……music start……

~END~

评论(4)
热度(5)

© 潤翔家山風閒話 | Powered by LOFTER